Potrebujete pomoč?

Zahvaljujemo se vam za izkazan interes za izdelke VELUX. Za dodatno pomoč poglejte na pogosta vprašanja ali nas kontaktirajte preko spodnjih povezav.

Plačilo

Pri naročilu senčil na zalogi (standardne barve in dimenzije) lahko izbirate med plačilom po povzetju (ob prevzemu pošiljke) ali plačilom s kartico Mastercard oz. VISA (znesek je rezerviran in se obračuna, ko izdelki zapustijo skladišče).

Za vsa ostala senčila, ki niso na zalogi, je plačilo možno le s kreditno kartico Mastercard ali VISA. 

Stroški dostave senčil so vključeni v končnem izračunu. Pri plačilu po povzetju vam dodatne stroške vplačnine zaračuna Pošta Slovenije ob prevzemu pošiljke (Cenik ostalih poštnih storitev).

3D Secure
Kaj pomeni 3D Secure?
Tehnologija 3D Secure, imenovana tudi preverjanje pristnosti 3D Secure ali 3DS, je ukrep za preprečevanje goljufij, ki ga je Visa prvotno uvedla že leta 2001 (pod imenom Verified-by-Visa). Deluje kot dodatna plast varnosti pri plačilih s kartico. Strankam dodaja varen korak preverjanja pristnosti pred nakupom v spletu, s čimer se zagotovi, da uporabljajo pravilne podrobnosti kartice za zaščito pred goljufijami pri kartičnih plačilih. 3DS podpirajo in priznavajo večji izdajatelji debetnih in kreditnih kartic, vključno z Viso, Mastercardom (pod imenom Mastercard Secure Code) in American Expressom (pod imenom American Express SafeKey).
Kako deluje preverjanje pristnosti 3D Secure?
Če ste že kdaj kaj plačali v spletu, ste verjetno že uporabili preverjanje pristnosti 3D Secure. Ko boste pripravljeni za plačilo našega izdelka prek spleta, boste na spletnem mestu ponudnika debetne ali kreditne kartice preusmerjeni na stran za 3D Secure. Na ponudnikovem spletnem mestu boste morali vnesti geslo (ki ga boste morali že prej nastaviti pri svoji banki) ali kodo za preverjanje pristnosti (ki bo samodejno poslana na vašo potrjeno številko mobilnega telefona). Ko vnesete pravilne podatke, bo ponudnik kartice odobril plačilo in vas preusmeril nazaj na našo potrditveno stran. Vse to poteka zelo hitro in po vrnitvi na naše spletno mesto boste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo, da je plačilo uspešno izvedeno.
Kako se lahko prijavim za storitev Verified by Visa/Mastercard Secure Code?
Storitev Verified by Visa in Mastercard Secure Code ne ponujata neposredno Visa in Mastercard, temveč banke in ponudniki storitev. Predlagamo, da se obrnete neposredno na svojo banko ali ponudnika storitev.
Kaj naj storim, če pozabim geslo?
Geslo lahko enostavno ponastavite. Sam postopek je odvisen od banke. Če se po vnosu podatkov o kartici na zaslonu odpre okno Verified by Visa/Mastercard Secure Code, bo verjetno na voljo možnost »pozabljeno geslo«. Ko to kliknete, boste morali vnesti nekaj podatkov, ki ste jih navedli ob prijavi. Tako boste lahko hitro ponastavili geslo in nadaljevali nakupovanje.
Banka mi v telefon pošlje kodo, vendar je včasih ne prejmem. Kaj naj storim?
Glede tega se obrnite neposredno na banko, ki bo preučila težavo. Morda gre za nekaj povsem enostavnega, na primer, da nimajo prave številke za vas. Običajno boste to lahko rešili s kratkim telefonskim klicem.

Kontakt

Telefon: 01 724 68 68
Email: velux@velux.si